June 13, 2010

hari yang jadi



17 tahun yang lepas aku tak ingat kot macam mana aku keluar dari perut mak kau. tapi harini yeye nak sambut macam aku tahu jeh apa yang jadi haritu. haha cuba kau bygkan, kalau 17 tahun lepas aku lahir 11jun tapi mak ayah aku cakap aku lahir bulan 10, mesti smpi mati aku cakap bday aku bulan 10. well, terima kasih ah mak ayah aku :)

aku tak harap sesuatu yang luar biasa pada hari tersebut. tapi kalau bday kau jatuh pada 11jun dan kau seorang budak yang perasan, pada tahun 2010, kau akan cakap satu dunia countdown hari jadi kau. kau belek suratkhabar pun, kat belakang sekali pun mesti ada '40 hari lagi' 11jun. tapi tolong lah, sedangkan bday obama pun tkde org ingat, inikan pulak bday org2 kebiasaan macam aku? satu dunia tgh countdown sepak mula world cup. sampai kau takut tak dapat free calls sbb maxis sebok sgt promote pasal world cup haha!

the best present ;

jersi 11, vela malaysia :)



aku tak sangka lepas final sekolah2 bulan april yang lalu, aku akan sarung balik but aku pada tahun ni. tapi apakan daya, kuasa tuhan. hari lahir aku, tuhan bagi aku peluang untuk memakai kasut yang ada 'tajam2' kat tapak tu haha! pertama kali aku sampai kat padang wisma F.A.M malam tu. dan tgh2 aku main kat tgh padang tu, aku baru perasan yang kemungkinan besar tempat yg aku tgh pijak tu, pernah dipijak oleh beberapa pemain malaysia seperti safiq rahim, amirulhadi dan ramai lagi lah gamaknya :D haha terima kasih ah bapak wafiq.

2 comments:

Athirah Omar said...

saiko buat post time bday org lain :D

Aqil Muaz said...

haah, aku baru perasan doh. jodoh2 :D