January 05, 2009

Sing for Absolution


sebut je ah sume nme dalam kelas 3aktif (2008). sume aku kenal. (cuma kekadang nme yg sme tu, aku keliru ah nme bpk dierg skali) hahahha. hal ini kerana aku sayang sgt2 dierg doh. aku sanggup tolak pelawaan MU suruh main ngn dierg kat england sbb aku tknk tgglkan dierg sume (ni penipuan yg terbesar utk tahun baru nii hahah.) bygkan ahh, aku boleh dapat semuanya dalam kelas tu. bila time aku tgh benak tatau pape yg ckgu ajar kt depan, senang jeh. jerit je nme2 cm arif, sya, sab, akif dan etc pastu mintak tlg dierg. settle masalah aku hahaha. ohya yg plg aku ske utk berada dalam kelas tu, time hari isnin ahh. secara am, sume game bola, tak kira ah liga malaysia ke, english ke, la liga ke. dierg akan tayang time hari mggu. so bkak skola time hari isnin tu, mcm2 crite bola yg aku boley dgr. tak kira ahh dgn sesape pn. dgn hazem yg bru tau scolari manager chelsea tu pn, best jugak ckp pasal bola dgn dia. hahaha.plg best ialah aku ngn emirol kan mmg org MU. so best ah dpt kutuk akif bila livrpl kalah. dapat kutuk sya bila arsenal kalah. ktorg mmg tkya risau ahh sbb MU tkkn kalah punya hahahah! dan di samping itu, aku suka duk dalam kelas tuu sbb hari2 mulut aku dot exercise percuma. hahahah. bayangkan ah, sebelah aku akif, depan aku hazem, sebelah hazem, hadzrin. letak bom kat sebelah pn blum tntu boley diam doh ktorg. setiap hari, ada jeh topik/perkara/orang yg nak dibicarakan, dibahankan, dikutuk oleh ktorg. hahahah! aku mewakili geng2 aku sume, mintak ampun maaf ahh sebab kebanyakan perkara yg ktorg luahkan selalunya mendapat reaksi yg negatif dari korg sume hahahahah! KO LEKK JEHH WEHH !! secara jujur, aku tatau cner nk stat tahun 2009 dgn sume kple akan carik kemahuan diri sendiri. akhir kata, maaf ~ sayang korang :)

ps; indah selalunya pergi tp kjap lg datang balik.

pss; cikgu, ktorg mintak maaf sebab jadi batch plg teruk utk sejarah sksyn10.







No comments: