January 04, 2009

time is running out



2008-2009
{ mbpj, anakhakim :), 7A }


alam ni tkde ahh complicated mne, cukup 365 hari tahun akan berganjak ke angka seterusnya. 'OHH HAPPY NEW YEAR!!!'. hahahahha! 2008 cm layan gila kot untuk aku. tahun ni aku dpt conquer mbpj. ya allah gila best tau tak mng piala nii. tahun ni jugak aku hadap pmr. walaupun aku hanya dapat rasa 7A, rasa frust mmg bertimbun ahh. tp dgn tak prepare aku utk hadap pmr tu, pastu 'demam ayam' lg time jwb, so aku rse aku sewajarnya bersyukur ahh dgn 7A. alhamdulillah :). tp tahun ni sgt seksa bila terpaksa harungi hidup ni tanpa seorg insan bergelar ibu. gila! hari2 mkn kedai muak nak matei kot. hahaha tp tkpe ah, terima je ahh. org selalu tnya apa azam tahun baru, apa azam tahun baru. aku dari dulu mmg tak penah ada azam sebab aku akan buat azam menggunung tp mmg tkkn tercapai ahh hahahah. tp tahun nii cm ada sikit ahh, aku target akhir tahun nii semua subjek tkde fail ah hahaha dan secara jujur aku bercakap tentang addmath, bahasa melayu, english, agama, sejarah, fizik. kimia, akaun ahh hahah!

ps; aku harap kau dpt dtg lg ouh 2008, walaupun dengan angka yang berlainan ;DD



1 comment:

fritz du fafa said...

xpe aqil, nanti ak masak kat umah ko, maggie goreng. hehehee