August 29, 2009

sahabat berbuka


cis! sudah dua tahun aku terlepas majlis berbuka puasa bersama pelajar-pelajar smk sksyn10. tahun lepas tiada kesempatan, tahun ini aku berada di kampung. mungkin aku punyai tangkal malang untuk berbuka bersama mereka. haha! tahun lepas di hotel vistana, tahun ini di hotel hilton. eh aku termenipu pula, hanya di tempat yang sama, pizza hut sksyn6. walaupun jika aku berada di sana, kebarangkalian untuk aku ke sana mungkin tipis kerana berbuka bersama sahabat dan meninggalkan keluarga adalah satu perkara yang 'keji' di bulan mulia ini. tak mengapa, aku cukup makan di sini. tiada perasaan hasad terhadap mereka, malah aku berasa rindu akan mereka. moga kamu semua sihat sejahtera. mungkin peluang untuk kita bersama-sama berbuka akan tiba. mungkin tahun hadapan atau dua tahun lagi atau mungkin ketika kita semua sudah digelar 'para lepasan universiti'. haha ya satu hari nanti kawan- kawan.

akhirulkalam,


AM

3 comments:

esah ezral said...

ceitttttttttttttttttttttttt

esah ezral said...

disebabkan tinggalkan family untuk berbuka di luar pada bulan ramadan adalah sesuatu yang keji untuk kau.
kitorang sanggup ah buat 'buka puasa' dengan kau, di bulan lain seperti syawal muharam safar tak kisah la.
jom :D

hadzrinaqmal said...

weh2 aku lapa