May 23, 2010

ERT




hari sabtu lepas, aku sedar aku sambut hari guru terakhir. aku juga sedar kemungkinan aku terpaksa sambut 'hari bernafas terakhir' aku kalau dah tertulis qada' dan qadar aku hayat aku berakhir atas jalan raya. tuhan maha kuasa kan? siapa sangka hajat 'hari ni aku nak makan big mac dekat mcd' boleh bertukar dengan 'tuhan, tolong lah kurangkan kesakitan hambaMu ini'.

ni aku jumpa dalam dictionary rempit :

bawak laju + motor tkde brek tangan = nah, 5 jahit di dagu. luka di lengan yang menjanjikan parut smpi mati dan juga lebam teruk di peha kiri.

nasib baik lah tuhan amek sikit jeh nikmat dari hamba Dia yang kufur ni. kalau bnyk lagi? macam mana kalau tangan tklei guna smpi mati? macam mana kalau fungsi kaki ni diganti dengan tongkat? sumpah tak tipu, takut dohh.

tapi kan (ni ada unsur maksiat sikit), dulu smpi sekarang. aku tatau kenapa. sampai dekat perempuan, yang pertama skali aku nampak ialah pipi dengan dagu mereka. bagi aku pipi tinggi, dagu panjang + tajam, perempuan tu lawa :D tapi macam mana nak yang lawa kalau dagu sendiri dah macam lanun?


gambar sekadar hiasan*

ohya, semasa seseorang sedang mengerang kesakitan, sangat tidak menyenangkan apabila inbox mereka dipenuhi soalan seperti 'weh hidup lagi?' atau 'berapa jahitan :D' (BERSERTAKAN SMILEY NI KE? YA!). sedar atau tidak, jarak hidup dengan mati taklah jauh sangat wahai kawan- kawan.


No comments: