June 22, 2008

bola, bola, bola


ohh secara tiba2 aku rse, bola mmg tak jauh beza dengan perjalanan hidup aku. sumpah aku nk gila perasaan aku nii mcm bola je. iye lahh, korang fikir aa sndiri. bola tu mmg kita slalu nk, tp bila kita rse kita dh tklei pegang bola tu msti kita 'passing' kt org len. mcm tu jgk dgn hidupp aku. mmg aku nk pegang 'bola' tu, tp ada org lain yg lg layak dpt, baik bg kt dia je. hahahha pastu org men bola satu je, nk gol lahh kn. sme ahh aku pn nk bawak 'bola' ni ke tempat yg sepatutnya. tp kdg2 bola pn sepak bknnya cnfirm msuk gol pn. sme laa jugak knn dgn aku hahahha. aku juga berharap klau hidup aku nii, ada 'coach'. bkn 'coach' aa tp cam er....er (alaa aku tatau nk ckp cne) tp sesuatu yg buat aku tau nk buat apa dgn 'bola' tuu. aku juga berharap hidup aku ada reff. ye ahh, klau aku salah ada org bgtau. aku bukan manusia sempurna laa bak kata pepatah 'pakai spender dkt luar, aku bknnya superman' hahahaha !


ps; aku tatau knape aku mengarut lg ohh (rumh kte blah, kubr kte mari laa nii)

3 comments:

esah ezral said...

weh sumpah berbelit-belit part atas tu. aku tengah try menginterpretasi ni. HISH susah sial. hahahahah gila mendalam ah fikiran dan tulisan kau! finally aqil menjadi seorang yang berfikiran dalam. SALUUUT :D

esah ezral said...

AAAAAAAAAAAAAAAHHH! baru perasannnn gambar Fabregas!!!!!!!!!!!!! <3

Aqil Muaz said...

mmg ahh. aku pn tkfham apa aku mngarut hahahha. bgus2 cmni ahh cmnt2 yg membangun doh hahahha!