June 22, 2008

ni baru emo.


semakin hari aku 'diajar',
supaya menggunakan benakku,
untuk memikirkan tentang orang-orang di sekeliling aku,
aku sedar yang mereka juga perlu bahagia,
jadi apa yang termampu,
aku berikan sajaa.

semakin hari aku 'belajar',
untuk tidak mengikut kata naluri ku,
mungkin kadangkala aku berasa sakit,
tapi tak mengapa,
aku biarkan sajaa.

semakin hari aku 'mengajar',
hati aku untuk tabah menjalani hidup ini,
memang sukar memberi mereka 'bahagia',
sedangkan aku sendiri sedang lemas mencari,
aku diamkan sajaa.


~muhd azhari din

ps; aku tatau asal tetiba aku cm gila tertarik hati nk bce mnatg nii hahahha
pss; aku tk nges laa wehh




3 comments:

esah ezral said...

azhari din? bukan Aji kan?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Aqil Muaz said...

aji buat mnatg nii? dia mati pastu hidup blik pn org pggl dia romeo doh hahahaha

zahidah zailan said...

wow,
gylerr ar..
aqil menghayatinye..
hihi,,..;)