June 25, 2008

haihhh





smlm mcm biasa ahh. aku bersama rakan2 seperjuangan aku (hahahaha) turun ahh trening. coach tkde ahh sbb kne pegi keje. so, cptain ahh yg merangkap coach hrituu. pukl 830 ttbe ckgu 'kesayangan' seluruh sekyn10 (kamar) panggil ktorg. ktorg dh aa tgh penat. msng2 dlm otak 'apalaa dia nii nak', 'habis laa'. nk tknk pegi ahh depan dia. mmg dh agak pn ada ahh bnda yg dia nk bebel nii (ishh dgn rotan kt tgn anda tuu, buat kami nk terkencing ke?). fuhh amek kau kne bebel ngn dia lme gak ahh. ada ke patut dia benggang ktorg sbb trening. alasan dia ktorg nii nmpk sgt sgje ponteng laa apalaa. aluyai aku kdg2 tkfham ahh. kaum ckgu nii igt ktorg ske sgt er turun tiap2 hari kt tgh2 padang membiar diri dibakar matahari tuu? (tp ske jgak laa), meninggalkan subjek2 dalam kelas dan sume2 laa. tknmpk er ktorg men untk skola jgak. mmg ckgu tknmpk. sbb bkn ckgu yg rse mcm mne bila ktorg kalah, bkn ckgu yg rse mcm mne rse celebrate dgn kwn2 yg scre hritu. bkn ckgu jugak yg rse mcm mne bila nmpk salah sorg drpd kami semua mengerang kesakitan di tgh pdg didajjal oleh spe2 jelaa. bkn ckgu kn yg rse? ckgu tau tgk ktorg time kt final, time ktorg dh angkt piala, time ktorg amek gmba bila mng. haa mse tu jelaa sanjung ktorg en? ehh ktorg tkperlu laa sume tuu, umumkn nme ktorg kt perhimpunan. Tolg laa ktorg tkperlukan laa sume tuu. tkpedulik pn tp tolg ahh fham apa yg ktorg buat nii. korg mngkn dh tkigt en cne akbr, taufik, vicky dan sume2 sggup tgglkn FAS semata-mata utk sksyn10 kerana pemain2 yg berada di bawah label negeri tidk dibenarkan bermain utk skola (agak bodoh aa undng2 nii). ishhh pndai2 ahh ckgu fkr.


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


ohh2 secara peribadi. aku bknnya suka sgt pn men bola nii. dhlaa penat, sakit, trtggl blaja dan bnyk lg ahh. tp bola di kd10 bkn sekadar sepak bola dan lari2 sajaa. aku ske msuk ke 'dunia' ini dan meninggalkan 'dunia' aku. hati aku sentiasa terhibur di atas padang bersama rakan2 aku. aku ske pabila dgr lawk2 bodoh dri mereka2 semua, membuatkan aku tergelak. di sinilahh aku bebas mengutuk atau mengejek semua yg ada tnpa ada rasa bersalah atau mereka berasa sakit hati. kerana masing2 tau itu hnya utk hiburan dan mereka sndiri tau nk balas kutukan2 itu. hahahaha aku ske hidup begini. kt dunia luar tuu bru 'bahan' sket, dh emo pastu tknk kwn laa apalaa. kt sini jugak aku belajar hormat org lain. kau bygknlaa kau yg tkreti men bola nii, kngsi padg bersama mereka yg dh men utk slgr laa, daerah petaling lah dan mcm lg laa. dkt sini jugak aku tidak perlu takut diejek 'lame' atau 'kuno' kerana menyanyikan lgu2 spt isabella, lgu2 kristal, bpr dan bnyk lg laa. aku jgak ske pabila smue smgt cm nk gila klau esk game. bygknlah kne dtg kul7lbey. pkul6 dorg dh terjerit2 menelefon, mengejut aku. wahahaha sumph ini laa perkara yg paling aku ske tntg hidup aku :)




ps; aku tkckp ni utk ckgu kamar je.

pss; gilapanjang sial karngn aku. ckgu nabisha! tgklaa! hahahaha.




3 comments:

esah ezral said...

gambar 2nd tu cam gay gle dierrrng semua. haha! PULAAU -.-' sabar je ah. you're not alone. budak sekolah mana yang tak pernah kene dengan dia memang tak jadi pelajar KD10 official lagi ah. haha

fritz du fafa said...

hahak, credit untuk post ko neh! fantastic & mengandungi byk pelajaran yang cambest.
pmr bahase melayu konpem A.

zahidah zailan said...

haha.
btul kate sya.
sape yg xkne ngn pulau,mmg xsah la kedudukannye di kd10.
wawawa..