October 23, 2008

haha klaka kan dunia?





kay2, skrg pmr dah habis en. perkataan 'stadi' cm didelete ah skjap dri otak dan minda aku. hehh. mksdnya dah bebas ah kat sini? kalau tkyah stadi, dunia kau bertambah baik ah eh? oh semestinya tidak. kita masih lg dibelenggu masalah2 mcm kne marah bgun lewat, kne denda sbb buat bisng dlm kelas dan etc etc. mksdnya stadi bukanlah segalanya kan? (pmr pun sampah jugak lah kann? hahaha) ntah ahh mati ahh. aku pun dulu igt lpas pmr, mmg satu waktu yg indah. tp sbnrnya tkde pape pn. bknnya aku boley kawen ke ape ke pun. masih jugak lg dianggap budak mentah hehh. lawak kan? kita berhempas pulas dan sabar menanti waktu nii, tp sebenarnya tak seindah yg disangka.

masalah sbnrnya hanya berhenti dtg bila kita berhenti bernafas jehh. itu tak masuk lg masalah yg bakal dihadapi di padang mahsyar lg (subhanallah, ampunkanlah dosa2 aku). hmm secara logik, susah utk kita bergantung harap pada sesuatu yg kita sendiri tak pasti. masalah dan musibah akan selalu menjelma tak kira dpt kita duga atau tak. oleh hal yg demikian, redha/terima je ah semua ketentuan. sbg selingan utk 'AISYAH EZRAL, takkesa ah bunyi cner pun hati kau yg nk pecah tu atau betapa benaknya kau 'tak tahu' apa yg kau alami skrg, aku harap ko lek je dan buat je hati batu kau tuu hahahah!

ps; apa motif aku wujudkan penulisan nii? ntah, aku pn tatau -.-'

pss; tak mustahil nnti wujud pekerjaan 'pendengar masalah sejati'. hahahha spe tau en?



1 comment:

Anonymous said...

ye betul .
pnye ahh tggu bile nak abis pmr , mcm separuh mati sbb nak dptkan kebebasan .
alih2 da abis pmr , tataw nak buat ape wehh .
haha .
sbnr nyer tkde beza pun sblm da slps pmr .
same jeaaa . itu bg aku laa .