October 23, 2008

heroes ;))

atas ; ali larter<3
bawah ; matthew bellamy :)


kebelakangan nii, dua insan di atas ini sering berlegar dalam paleotak aku (semenjak 'stadi' dah jauh kena usir dari otak aku). aku mcm ttbe je minat ali larter doh. memandangkan heroes dah nak start balik dan semestinya dia akan ada (rating cite ni sumpah boley akan kalau minah ni tkde tau hee). ishh sumpah lawa doh, dah laa lawa, lawa pulak tuu. mmg lawa ahh. kay muka dia cm agak pnjg ah dan aku pulak lately cam agak ske prmpuan muka yg agak panjang doh. hahahah! ohya, aku secara tak sengaja (gedik tak sgje!), terpandang lama pulak kaki dia dan yess kaki dia sangat lawa ouhh (tak cye tgk ahh sndiri). asaal aku ckp lawa, aku pn tatau ahahha. kay, stop cerita pasal dia, beralih pada tokoh no.2. hahaha yg ni mmg aku respect gila ahh. seorang lelaki yg sering memakai baju ketat yang boleh pegang gtr sambil melalak. bygkan ahh, men gitar bagai nak rak pastu nk kne menyanyi lg. pulak tuu, sume genre lagu dia boley layan. nak yg buat terkeluar anak tekak boley, yang nak bg org tido pn boleyy. gila sial mamat nii. satu hari bpe tan dadah ahh dia ambek utk buat sume nii. papehal gua respek ah sme lu ;))


ps; knightley,liyana ngn ali larter dah cukup tiga. cun, boleh isi lg sorang! hahahah :)




No comments: