October 18, 2008

what it feels like to be a ghost?

kay , sgt lama aku tk update. sgt bnyk perkara yg berlaku sehingga aku 'terlepas pandang' kau. sori blog ;) tp sbnrnya cm tkde efek pn aku bkak ke tak. kan kan kan? hahha. last post aku, yg pasal bola tuu kan? syukur alhamdulillah, s10 dpt lg satu piala bwh16. aku bersyukur walaupun hnya ddk di bangku simpanan, bermain hnya sepuluh minit. tp ok ahh dpt rasa jugak, drpd org kt luar yg tau kutuk tp tkdpt apa2 lg rugi. kan?

lantak ahh, nii 2bulan lepas punya cerita duh hahaha. ohh aku juga kini seorang pelajar lepasan pmr. bermakna aku perlu crik kerja, sara keluarga aku, bayarr zakat sume etc etc. tp sbnrnya ni semua karutan aku jeh, tkde beza pn pmr habis dgn pmr blum hbis haha. aku tetap cmni, sakai dan sakai. permulaan pmr agak sial utk aku, sbb aku dpt tau yg aku kekurangan zat makanan yg sgt penting dalam menjana otak dan minda aku yg aku sndri tatau zat amnde yg aku kurang tu. tp yg aku tau, aku kne campak hahah! gila ahh perit nk matei kot bnda nii. perasaan aku ketika genggam pen dgn keadaan aku mse tuu, tuhan je tahu betapa terseksanya jiwa, raga, batin, roh, jasmani etc aku. haha. aku dikuarantin dan keprihatinan pengawas mmg sgt mengecewakan ahh. dierg bleh layan aku mcm aku nii bwk penyakit maut. tak ke sial? tak fkr ke aku ni rse mcm sembilan per sepuluh impian aku nk dpt 8a berkecai cmtu je. tp aku msih bersyukur sbb aku masih ada kwn2 cm akif, hazeem, wafiq etc yg masih mampu buat aku rse satu per lima hidup aku yg aku habiskan di sekolah ada lah cm berbaloi sket. terimakasih kawan2, aku syg korg ouh ;) pape hal sume dah settle. cuma sekarang aku je terbantut nk buat pape. redha je ah. juga aku memohon maaf klau aku ada memungkiri jnji dgn sesiapa terutamanya awak ;))

kesimpulannya, aku terima ah segala bnda nii, dan smthng fr sure tuhan memang sangat adil. seb baik aku kne time pmr, klau aku kne time final bola hritu cner? aku lg tak sggup kne time tuu, bek kne time pmr sbb ni kan PMR JE! so what, i'm still a ROCKSTAR :)) haha!

2 comments:

esah ezral said...

tak fkr ke aku ni rse mcm sembilan per sepuluh impian aku nk dpt 8a berkecai cmtu je. tp aku msih bersyukur sbb aku masih ada kwn2 cm akif, hazeem, wafiq etc yg masih mampu buat aku rse satu per lima hidup aku yg aku habiskan di sekolah ada lah cm berbaloi sket. terimakasih kawan2, aku syg korg ouh ;) pape hal sume dah settle. cuma sekarang aku je terbantut nk buat pape. redha je ah.


- ko lek je (:

Aqil Muaz said...

hekeleh, bek kau copy jeh satu blog aku ni pastu hnta cmnt balik hahahah! ;))