May 26, 2008

Gilarelease tnsion ;o


Hrini cm tkde bnda gila nk buat. tgh lepk2 men gh2, bru aku terigt nk pegi rumh sya mintak cd. dlm kul 4lbey aku pegi la rumah dia. smpai kt sb, dia dgn tngku lepk kt ptronas plak. terpaksa ah aku tggu kt taman. ttbe hujun turun lebat gila. aku cm nk mati kesejukan. aku duduk jelaa dlm gelongsor utk mengelakkan basah, padah basah jugak. hehh. dh 15mint aku tggu situ, bru laa minah 2org tuu blik. sabr je aa. duk stgh jam rumh sya, dgr dia merungut duit dia hbs bli biskut (gedikk, nk bli sgt hahahah!) ktorg berhijrah rumh tngku. sya bawk nasik skali plak tuu (nenkali bwk a skli bju, bantal sume. hahahah). kt rumh tngku aa ktorg main foosball nii. syok gila ohh men mnatg nii. ganasgilaa ohh main, aku dh bajet bley patah gak bnda nii. nsib baik nyawa dia pnjg, tkjdi pape. hahahaha. asek tergelak je ahh men bnda nii, sumpah gila feel doh. hee~~


ps; berbaloi gakk ahh walaupun main basah2. hahahaha

pps;
ohh2, klau main bnda ni enn. jgn main ngn izy. nnti tklei mng ohh. hahahah!


1 comment:

esah ezral said...

HAHAHAAAAA BEST KANNN BESTTT KANNN