May 26, 2008

manusia .

Kutuk-kutuk ;

aku semakin pelik dgn manusia generasi skrg. ske carik salah org. lpastu cerita kt satu dunia. aku mengaku, aku sndiri pn cmtu. aku plik dgn sume nii. kita tkde kelemahan sndiri er smpai nk crik salh org. bgus sgt ke diri ini? isshh,Tuhan yang maha esa subhanallah.


Hipokrit ;

selau dgr, 'ee aku plg bnci org yg hipokrit'. bnci konon. fikir aa sket apa jadi klau sume manusia tk hipokrit. sume nk terus terang. igt terus terang ni bgus sgt ke? klau dh tahu bnda tu bawak ke jalan yg memusnahkan, buatpe korg nk ckp lg en. mse nii aa kita gne hipokrit. berlakon baik dpn dia, dalam hati kutuk sorg2. hahahah !


nk ber'couple' ;

hahahaha satu bnda yg cm gila famous kt skola ohh. aku sbgai pelajar, mmg tkpernah lari aa dari dgr bnda2 cmnii
. 'ee awek tu lawa la sial, klau cpl ngn dia msti bst'. hahahah! cple nii cm gila bahaya ohh. ok2. mle2 cpl, pastu ttbe breakup(tkberlaku pada smua pasgn aa). msti lpas breakup tuu dua2 cm tkknal ohh (tkbrlaku pd smua pasgn yg breakup aa). msti dua2 cm dh tk bertegur sapa, borak2, sume2 aa. gilarugi en? tkperlu aa cpl sbb syg konon. baik kawan duniaakhirat je ;)






3 comments:

Farah. said...

OH HOH.
BETUL GILEEEEE PASAL HIPOKRITTT.

sape lahh boleh hidup kalau tak hipokrit. haisho.

esah ezral said...

(:

Aqil Muaz said...

haahaha bce lg?