May 29, 2008

lyn2 (;

bst2 ;)


uhhh smlm layn gila ohh. lpak bersama 3orang mngkuk diatas, syalisasab di ou (hahaha gilapelik ohh nme dorg). ohh2 lg sorg ulil, adk sab (terkejut ohh tgk dia agak pndk, padahal adk ptr crouch). mle2 cm tkjadi aa disebabkan masalah2 yg sakai, dan aku plak dihimpit dgn rasa bersalah sbb tggl adk2 aku. tp ntah cne, sdar2 dh dkat ou. hahahaha! pape aa. agak fun aa. tgk wht hppens in vegas (tiket sya blnje, gila tklei cye), pastu main foosbal (larghh! gilalayan) hahahaha. Cmern Diaz hot ohh, ashtn kutcher cm sial hehh. foosball jgn ckp aa, aku main cm tkfkr pape ohh. jerit snesini. ada yg tgk gelagat aku bak aku nii org gila, ada yg tkpedulik lgsg (mati aa, jnji best). tp ada kecacatan gak ahh hritu. bdk2 f2 skola aku jmpe kt sne cm gila gediik ohh (nk2 tasha. hissh gila spoil ohh). tp aku cm gilaenjy time nk blik ahh. deorg sume tkde trnsprt nk blik. nk naik kndraan awam. mak sab tkksi. nsib baik aa ajak jd hero hrituu(actly jd driver deorg ahh hahahah) pegi pkul 11 blik kul6. hbs crite.

ps; enjy2 smpai tkigt mkn, tp ok gak duit tkhbs hahaha !
pps; mntk2 aa ajak tkbce ohh ni. mati2
ppps; mntk2 laa tasha bce. hahahah !

2 comments:

esah ezral said...

asaaal gambar aku macamsial? hahahaha. best jugakk kan kluaa dengan makcik dua orang tu. haha

im a girl said...

da bace..trimkase;]