May 26, 2008

Kawin-kawin (part 2)

smlm akad nikah, harini bersanding lak ahh. sumph, aku mmg bnci ohh bersanding (kawin ngn aku, tkyaa bersanding bleyy? ) hehh. hrini coach dhlaa separuh nafas buat fitness. aku cm nk mati aa doh. blik kul11, trus pegi rawang blik pukl12 (ee nk tido pn tksmpat). kt sne, pihak pengantin lelaki lepk kt satu rumh. pengantin pmpuan bg pnjm aa rumh tu en. sepupu aku mmg dh siap ahh, dgn baju melayu, tanjak, keris lg ('err senapang tknk bawk?') plg lawak aku dgr dialog sorg abg ni ahh. dia kononnya yg bertanggungjawab aa sume2 nii. dia pn bercakap ahh ngn membe dia gne walkie talkie. membe dia kt belah pmpuan.

'weii, kau tnye pngntin pmpuan. 'maskot' nii nk bawak skali err?'

'maskot ?! Flower Girl la bodoh !'


aku gelak cm nk matei aa. pastu ttbe sorg wakil dtg n ckp ' ada 3 tol tau '. eee amnde laa tol tuu? ohhh konon nye cm sekatan aa nk msuk rumh pngntn pmpuan. GEDIIK ! KT LUAR NI PANS NGOK !!!. dhlaa kompang cm gila anoyying ohh. hehh. tatau asaal ttbe rse cmtu padahal ok je dgr kompang sblum nii. time berarak mle2 kne 1stop, ada 2org lelaki bebal dtg. tnye 'nii betul ke pengantin lelaki ni? mcm tipu je. hahahha'. gelak lg? aku cm dh nk mati terbakar ni lg buat lawk bodoh. ishhh. pastu jaln lg. 2nd stop, kt depan pagr rumh. deorg mintak pulak. sumpah aku plik gilaa. apsal nk kne mintak duit, ktorg blik bru tau. eee ntah pape aa upacara khurafat nii. hahahha. 3rd stop mse nak naik pelamin. aku dh blah dah. balun makan, hahahaha ! lembab nk mampus, baik aku mkn dlu. dh kenyang bru a aku tau aku nii manusia yg rugi. deorg ajk aku makn skali pengantin ohh !! dhlaa sdap gilaa. rugisial aku. tp nk buat cne en. aku kne tahan nafsu. (tknk jadi gmuk mcm 'aisyah) hahahaha.


'Selamat Berbahagia (;'


ps; Jmpe Zai Ohh ;o

pps;
OMG ! Makcik buto pn bley ada kt knduri tuu. jodoh2

ppps; Still wondering bilaa malm pertama. hahahahah

3 comments:

esah ezral said...

ahahaaaa aku nak bersanding ok ;p tapi takde ah sampai 8, 10 baju tukaq. hahaha

Aqil Muaz said...

kita kawin er?
hahahha
pergi laa dgn jhny depp kau tuu Xp

zaidatul azreen said...

haaa , jmpe aqil ohh :D weh rumh jiran ak tuh :D seblah je :D