May 27, 2008

'puisi' melayu pn aku tkfham. -.-

'Jangan tinggalkan orang yg kite SAYANG untuk orang yang kite SUKE, karna orang yg kite SUKE akan tinggalkan kite untuk orang yg mereka SAYANG,jangan cube dapatkan ape yg kite SAYANG,tapi SAYANGLAH dengan ape yg kite ade...' ~ (Faizal f5)


hahaha! ttbe je abg pejal hnta cmnt bnda ni kt aku. agak plik aa. aku cm trpakse gne 10mint utk fham apa yg mngkuk ni ckp. aluyaii gila jiwang ohh. hahahha. fkr2 cm ada kne mngne gak aa. so, point yg aku dapat.

1. jgn bercouple.

2. Bila ada budak ske dia, jgn layan (padn mke, spe surh mntak name tag hahah!)

3. Bersyukur dgn apa yg ada.


ps; secara keseluruhan, aku tkfham sbnrnya. hahahaha !

2 comments:

esah ezral said...

abg pejal ada maispes? hahaha. gila, betul lah oh teori kau. budak bola memang mat jiwang :D hahaha

esah ezral said...

sekarrrrrrrang baru ada erti sebenar :/